Äntligen fredag!:D

Yeahy! Äntligen är det fredag:D Men nu är ju frågan vad som händer..? Jobbar till 3 eller 4 sen var tanken fest och utgång men det ser tyvär inte så ljust ut just nu:/ Men men det som sker det sker, inte mycket man kan göra åt det liksom:p Förhoppnignsvis blir det en trevlig kväll iaf:p
 Igår var det ju allt lite cp på kvällningen där:p Men det löser sig nog:p
Var inne i staden en sväng på kvällen med å pratade med lite folk:p Kom fram till att det inte blir något vallåkra för min del iaf:p Så helgen lär ju bli hel död då ingen är hemma typ:p:/ Ajsing liksom:p I'm gonna go nuts!:p (Men alltså inte för att det har med något att göra över huvudtaget om det jag skriver just nu.. Men jag borde göra något åt det här snart..:P) Lördag får väl bli kräftskiva med mor och far och deras kompisar då:p Fast hatar ju kräftor och kan knappt vara i samma rum:p Sen guuuuud vad drygt att sitta där med dom:p Kom precis fram till att jag är själv på jobbet fram tills 9..:P och det har varit en jävla massa folk nu:P Detta inlägget har tagit mig 2 timmar att skriva liksom:P haha:P:D Nehe nu får jag nog skära av här så det inte tar tre timmar:P Konitchiwa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vännen du kommer nog på nåt att göra :D varför inget vallåkra nu då? :P oh måste bara säga; JISSES VILKEN BRA LÅT DU HAR LÄNGST NER PÅ SIDAN DÄR, ja du hajjar :) kramis :)

2009-08-14 @ 12:23:20
Postat av: Cissi :)

ooookej, jag o skriva namn alltså :P klant, det var givetvis lilla Cissan som skrev det här över :P :)

2009-08-14 @ 12:24:09
URL: http://ceciliaaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vännen du kommer nog på nåt att göra :D varför inget vallåkra nu då? :P oh måste bara säga; JISSES VILKEN BRA LÅT DU HAR LÄNGST NER PÅ SIDAN DÄR, ja du hajjar :) kramis :)

2009-08-14 @ 13:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test