Baaaakis..:p

Haha ja blev lite fest igår.. Inte bra när man ska jobba:p Men tog lite extra sovmorgon bara:P Men satan vad seg jag är nu:P Mår faktiskt för en gångs skull lite dåligt:o Blir ju aldrig bakis annars typ men idag bara för man ska tro fan att man ska bli dålig då:P haha. Å så mycket blev det ju inte igår.. Haha men det var trevligt igår iaf så det var värt det:P Men måste nog lägga av med det här å festa när man ska jobba dagen efter alltså:P det är inte bra. Ska nog skära ner lite på festandet överhuvudtaget:P Nehe duscha nu sen försöka få i sig något att äta sen blir det nog bra ska ni se:P Fredag idag å den får bli väldigt lugn:P jobba å sen lär jag väl somna när jag kommer hem:P Om ingen har något bättre förslag?:):P
Nehe puss å kram:D

"Fan också jag hade allt man kan önska."

Kommentarer
Postat av: bea

du din fulla jävel får skylla dig själv ;P hihi ne då, men jag har också lärt mig det att ska man jobba dagen efter så ska man fan inte dricka!

2009-08-07 @ 13:33:17
URL: http://beatriceklingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test