Fest

Igår vart det utgång som gällde.. Idag Är man O bakis:p Lite iaf:P Precis varit ute å sprungit. Orka med R allt? Jag vill ha semester ett par veckor å K åka iväg. Låååångt iväg:P Där det är varmt å skönt:P A Trotts att det är varmt här just nu:P
Finns så mycket jag skulle vilja göra.. Kanske S ska börja fundera på vad man ska göra i framtiden.
Funderar på att söka till kustbevakningen A igen:p Känns endå som att det skulle kunna K vara en kul grej. Men vad vet jag:p Då kommer jag ju en bit bort med men lite lagom sådär:p Sen verkar det ju vara en hyffsat nice utbildning. N Får betalt åde under tiden. Gratis boeande.. Det är nice:D Kanske vore A det jag behöver:P
Något annat känns som veckorna går på rutin just nu.. Inte det att jag inte trivs på jobbet för det gör jag å inte att jag inte ser fram emot helgerna å vännerna men endå:P D
Känns som att det måste hända något. Saknar något:p
Det är ju lite som Bull säger:p Att drömma får man ju men..:p Dock så tror jag att om man E orkar kämpa och jobba för det man vill så går det:) Kanske dock inte alla saker. För vissa saker kan man inte styra över.. Men hur länge pallar man kämpet?:p
Ikväll är det nog N fest igen:P Skulle egentligen blivit strand idag men ingen som orkade kämpet där så vi sket i det:P Nu blir det nog hos katja istället:) Får se om man pallar supa idag med rätt skönt att vara nykter annars så man kan dra iväg när man vill:p Sen vet jag ju hur det kommer sluta nu när jag är på sånt här humör..:P:/ Haha Igår var skönt inte nere en enda gång när jag söp fantastiskt!:p Så antingen super man sig full som en kastrull ikväll å glömmer allt eller så är man nykter så amn kan kontrolera sina känslor:p
Ja det där med känslor är väl också lustig påtal om påskägg:p Nehe den här dagen suger ju rätt hårt:p Hoppas att kvällen väger upp:p men Vara med mina underbara vänner brukar liva upp:D Men dock så har ju kvällens planering redan gått åt skogen. Men men:P
Oj oj vad jag skriver:P Om allt och inget hahha:p I saw your face in last nights dreams.. Nehe nu måste jag nog dra:p eller kanske inte men nu babblar jag ju bara en massa å tror ingen orkat läsa hit iaf så:p Bättre det får bli ett inlägg till lite senare:p Well well cykelställ, hej:P


"Hade planer på att skaffa mig en framtid..."
"Tänkte för mig själv är jag den enda som är vilsen?.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test