Goooooooood morgon, god morgon.

Hej hej:p Idag är det torsdag ifall någon missat det:p Detta innebär att det är fest!:D HAha sjukligt trött idag på morgonen när jag skulle kliva upp:p trotts att jag kom i säng i hyffsad tid iaf.. Idag får jag väl kolla om det är okej om man kommer vid 10 imorgon istället så får man ju lite sovmorgon iaf:p Påtal om påskägg Igår var första dagen på 3 månader..:O:p:/ Men Som sagt idag får vi väl se vad som händer och fötter:P Lär ju bli så att jag ska festa iaf:p Kan ju inte låta dom andra bli fulla utan mig liksom:p Idag lär det väl vara hur lugnt som helst på jobbet.. Och vi är fem man som arbetar.. Suck:p Hoppas att det håller sig hyffsat svalt idag med iaf här inne ute får det gärna vara jätte varmt å fint väder som håller i sig till kvällen för lär ju bli att man är ute:p

"Goda dagar drar förbi men minnena förblir.."

Kommentarer
Postat av: bea

i know the feeling, det suttar här med :P

2009-08-06 @ 11:10:28
URL: http://beatriceklingvall.blogg.se/
Postat av: Toofiie

Mm. Haha det är inte kul alltså hatar när det inte finns att göra:P

2009-08-06 @ 11:14:34
URL: http://toofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test