Jaha

Ska man vara lite seriös nu kanske? Synd att ni inte hann svara för nu ska jag försöka iaf:p Japp Igår var det fest. Det var trevlans:) Men jag är ju för jävla slut i huvudet! Jag tror fan att det vore dags att uppsöka en hjärnskrynklare eller något:p Jag funderar alldeles för mycket:p:/ Det ställer till det för mig:p Haha sen när man sitter så här så börjar man ju fundera över varför man funderar som man gör:p Ja ni ser ju.. Kanske dags att börja fundera på varför man fungerar som man gör istället:p Fast skulle ju sluta fundera.. Alltså damn vad jag kör ihop det:p Fattar att man inte pallar läsa detta:p Aja tror att allt mitt funderande beror på en sak.... mig själv.. Jag måste ju ta tag i det här nu. Att tänka så mycket gör ju inte sakerna bättre.. Kanske dags att inse att det som händer händer... Kan ju bara göra så gott jag kan för att försöka få det att hända min väg istället:p Menar var ju som idag skulle jag handla lite kläder... Tröjor stog överst på listan.. Längst ner jeans tp.. Vad kommer man hem med.. Jo 2 par jeans.. Helvete:p Ähh Förlåt men känner att mitt skrivande inte leder någonstans:p Tankspridd å okoncentrerad:p
Får skriva en annan dag istället:p
Å bilder från allt möjligt när jag hittat sladden till kameran:p
Godnatt:p

If I could give U one thing, I would give U the ability to see yourself as others see U, then U would realize what a truly Special One U Are!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test