Kväller

Nu sitter jag här vid datorn för ovanlighetens skull... Känns som att kvällarna brukar spenderas här nu...:p Aja ska nog förska vara lite duktig idag iaf å snart ge mig ut å springa ett varv eller två i slingan. Dagen har varit väldigt ohändelserik i övrigt:/ Fick en liten chock i dag på jobbet. Oväntat men trevligt:P:D Haha. Redan tröttnat på veckan kan knappt vänta tills helgen.. Vad som nu kommer göra den så mycket bättre vet jag inte men men:P Inget planerat så nästan bättre med joobb så det händer något hela tiden å man håller sig aktiverad å inte bara sitter här å är sepe som vanligt:p Nehe nu ska jag slå en pling till Tobbe å se om vi ska ge oss ut:P I don't know what I should do. Tjo flöjt:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test