Lördag..

Japp äntligen lördag! Woho! Eller?:p Nej inte mycket woho här inte:P Började dagen med att jobba några timmar inte allt för spännande när det inte var en kund typ på hela dagen:p Träffade dock min gammla handledare från gymnasiet det var ju trevligt:) Sen har jag lärt mig att man aldrig ska planera något i för väg:P Jag brukar alltid planera allt i sista sekund för då är det svårt att det kommer något emmellan:p Något som måste göras eller som skulle göras men glömts bort:P Nu sitter jag här utan planer för kvällen.. Sugen som fan på festa å gå ut men ingen annan som är sugen eller så är alla borta idag typ:/ Eller festar på annat håll.. Där kanske det hade varit bra med lite planering trotts allt:P haha. Tvättat BMW nu men gick sådär bra:P Ja visst att den tjänat på att bli vaxad dom senaste gångerna smutsen rinner ju av typ:P Men skulle prova ett nytt vax idag å var inte alls nöjd med resultatet:/ Får bli att tvätta imorgon igen:P Å vaxa med det braiga vaxet:P Haha bilen får väl gå tillbaka till att vara min hobby nu då när jag inte har något annat för mig:P Ska få tummen ur å fixa den andra bilen med så jag kan sälja den. Sen imorgon ska jag iväg å kolla på en lägenhet. Den lägenheten jag eventuellt ska köpa är det nämligen visning på:P aja vi får se:p Inte direkt sugen på något nu:p Förutom att ta mig en rejäl grogg å bereda väg mot vattenpölen:p Nehe nu ska jag inte skriva mer för stunden:P
Trevlig kväll!

I just want you close..

Kommentarer
Postat av: bea

"bereda väg mot vattenpölen" :P inte utan mig ju!

2009-08-09 @ 16:35:01
URL: http://beatriceklingvall.blogg.se/
Postat av: Toofiie

Hah du dissar ju mig å åker iväg:( Men du kan vara lugn jag lyckades hålla mig:P

2009-08-10 @ 07:25:55
URL: http://toofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test