Söndag

Ja lördagen sög rätt hårt å jag e trött som fan å känner mig irriterad över något:S:/ Aja iaf nu är det söndag Å dagen lär väl inte bli så mtycket roligare än gårdagen egentligen:p Kan bli dock:P Ska snart iväg å kolla lägenhet å det är ju nice:D Sen ikävll blir det nog eventuellt en lite fotosession med min bmw 540 med m paket alltså ser ut som en m5 och emils äkta m5.a..:P Unge att ha en sådan men men det kommer nog snart för mig med ska ni se:P;) Om allt flyter på som jag vill:P Så får nog bli att tvätta bilen en gång idag med:P Måste ju vara tipptopp om vi ska ta bilder:P;) Haha:P Nej nu ska jag inte sitta här å skriva fint väder ute å så ju:p
Godmiddag!


"Don't ever let no one tell you, you ain't beautiful"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test