Tisdag

Idag eller igår kväll egentligen bestämde jag mig för att det kanske behövdes ändras lite på vissa saker. Jag bestämde mig för att försöka bry mig lite mindre:p Händer allt som jag vill gör det gör det inte det så gör det inte liksom:p Alltså jag kan inte göra så mycket mer nu. Fattar fortfarande inte riktigt vad som hände men men:p Sov iaf bättre i natt det var ju inte lagom gutt:p Det är nog tajm för lite lång helg i helgen tror jag känns som att det skulle kunna vara skönt:p och det lär nog typ vara enda dagen på hur länge sen som helst som jag skulle kunna vara ledig:P På fredag är det nog fest med så vore ju nice om man inte behövde sluta vi 1800 iaf för det blir så jäkla stressigt då:p Well don't think I don't like you cause I always will!, maybe I just won't show it as much anymore or in the same way. It's all up to you now and what you want. You know I just want all the best for you. Alltså det är tur att man har sina vänner! Och vilka vänner sen!:D<3 Nehe nu ska jag göra lite nytta här på jobbet med:p
Xoxo?:p
hahahhhaha:p

Kommentarer
Postat av: ingrid'bull

tänkte bara meddela att du är inte en hejare på att blogga nu förtiden ^^ ;)

2009-08-30 @ 20:44:29
URL: http://metrobloggen.se/bulljaevel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test