Tjä!

Ja hallå hallå:D Tisdag idag höll jag på att skriva men nej fy tusan inte idag igen:P Haha trotts att dagen igår kändes som den bästa på länge:p Igår var jag verkligen glad hela dagen:p Fi fasen så gutt:p Inte ens en rejäl huvudvärk runt lunch lyckades förstöra min dag:p Haha. Ja idag börjar budgivningen på lägenheten tror jag.. Fan med att jag skulle behövt pratat med chefen så att jag hade fått skriva på lite papper om min anställning.. Nej men då har han semster.. Damn.:p Aja vi får väl se hur det här ska lösa sig:p Idag är det nog inget planerat tror jag?:s Hoppas inte det iaf för isf har jag glömt det:p Haha. I helgen Är det fest fredag förhoppningsvis sen lördag vet jag inte än. Kan eventullt bli att åka till vallåkraträffen (stooooor bilträff:p) men beror på lite. Blir det så så ska jag köra är det sagt. Alla andra ska supa..:p Antingen skulle det bli minibuss eller skulle vi ta limon dit. Men som sagt inget bestämmt än:p Blir det inte köra dit så är det kräftskiva hemma.. Tycker ju inte om kräftor (tror jag) men länge sen jag smakade nu men jag tål ju knappt lukten så:p Någon som vill joina annars? För pallar inte sitta där själv:p I övrigt inte mycket att berätta förutom att min kollega kommer snart så bäst jag slutar skriva nu:P;)
Ha en underbar dag för det tänker jag iaf ha:) Tjo!

"Remembering your.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test