Vilken dag..

Hahaha ja vilken dag kan man väl säga:p Lägenheten som skulle lägga bud på är upp i 440000! Och det var ett totalt renoverings objekt.. Fy tusan sa jag å la ner min intresse anmälan:P Haha sen skrev jag till lönekontoret idag å kollade lite vad jag skulle tjäna egentligen.. Och vips så fick man löneförhöjning på 15% när man pratat lite:p Plus att jag ska får lite extra pengar retroaktivt på augusti lönen:D Typ 7k:D wowowo nice eller!?:P Tror du!?:D
Haha sen när jag skulle åka hem gjordes en häpnadsväckande upptäckt! På parkering såg jag den! Den bara satt där... Den fruktade vampyrfjärilen! Shit alltså då finns den faktiskt på riktigt! Haha:p Den lilla äckliga varelsen som Pina skrev om för några månader sen:p Jag lyckades hitta en kamera i bilen men det lilla aset satt ju inte still så någon skärpa var svårt att få:p Haha ja händelserik dag iaf:D Tråkigt att kvällen inte är något vidare rolig men men:p Snart sova känns det nästan som:p Seg som tusan:p men alltså den stora frågan är ju.. hur blir det med allt i helgen?:s Flashigt.. märkte nu att man kunde skriva upp sig på listan på vallen tills på fredag då får man iaf gå före i kö å gratis inträde till 23:30 kan ju var gutt ifall det blir så:P Blir trött bara av att tänka på det:p aja får fundera på detta ett tag nu:p

Puss å kram:D


"No one..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test