Back on track..

Japp. Inte varit någon vidare update på länge nu. Helgen har väl settt ut typ såhär: Lördag så vart det grill fest hos Katja. Massa trevligt folk och en jäkla massa dricka:P Finns lite bilder här tror jag: Pina's blogg. Söndag så var man lite bakis:P Men var med mor och far i köpingsvik i lägenheten och satte upp lite bord och så. Bilder kommer när jag pallar:p Sen på kvällen blev det att köra lite han knappt komma hem från öland innan jag skulle dit igen:P Så vi åkte till Joel å satt där och dom skulle festat men blev inte så mycket med det:P Så vi åkte därifån rätt tidigt. Sen körde jag hem Pina å väl hemma ville min hjärna inte riktigt sova:p Men men När jag väl somnade drömde jag en bra dröm men sen en massa cp saker så kunde lika gärna varit utan sömn:p Hellre det än att vakna arg å stressad?:P Kunde ju dragit tillbaka tiden en 2 månader så hade det varit nice:P Har ju världens bästa vänner iaf:) och du... ja du vet ju vad jag tycker om dig:o;p

U know I want ya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Test