Drömmar..

Haha ja det är sjukt vad man kan drömma lustiga saker och underbara saker... eller varför inte hemska saker:p Drömmar är lustiga måste jag säga:p Alltså vet inte kanske bara är jag... Men känns som att om man drömmer under natten kan det bestämma precis hur dagen blir:p Typ som här om dagen drömde jag helt cp massa jobbiga saker som gjorde mig arg och stressad bara.. I natt drömde jag helt tvärtom allt var kanon så vaknade mer glad:p Inte för att jag ville stiga upp riktigt då hade gärna legat kvar ett tag till å drömt vidare:p Haha nehe:p Ska väl ta att göra lite nytta på jobbet nu också kanske:p

"Every great dream begins with a dreamer. Always remember, you have within you the strength, the patience, and the passion to reach for the stars to change the world."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test