Fest:D

Japp igår blev det lite fest:P Bull fyllde ju trotts allt 20 och mor och far hade fest så:P
Ja.. Jag låter nog bilderna tala för sig själva:P:D

Började med en "Hästspark" när mor och fars gäster kom och jag väntade på mina:P

Dom första anlände och humöret var på topp!:D Detta kan ju bara sluta på ett sätt:D

Så anlände tobbe med men han drack endast sockerdircka?:o:p

Ny grogg blandad:D Vodka med sprite och en touch av midsommarsol:D(fläder,hallon svartvinbär?) God var den iaf:D

Bästa bilden som lyckades tas på mig under kvällen:P Bull tog den  å nästa bild sektion förklarar nog varför den ser ut som den gör:P

Bull laddad som bara den... Hur kan detta vevande med armarna sluta?..

Oh no!:o Oväntat?:P

Japp mor och far med company kom in och spelade och sjöng för bull:P
Insturment var nog typ följande: Munspel x 2, gitarr x 2, blockflöjt, trumma och sen rivjärn med visp?:P


Bull blev glad:D tror jag iaf:P:D

Det var alla bilder jag lyckades ta för sen gick vi in till dom äldre å då glömdes kameran ute hos mig:P Även Bea kom och förgyllde vår vardag med sin närvaro:) Det var en trevlig kväll synd att jag var så jäkla cp trött å hade huvudvärk så blev tidigt i säng för min del:/ förlåt för det:/

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi vännen har man varit uppe o igång sen kl 05.00 på morgonen så behöver man inte be om ursäkt för att man är tröttis jue :D hihi :) tack så jättmekt för en kalas-kul kväll :D såg dock att jag har en "orb" :S vid mitt öra på bilden när vi torkar upp dricka från Bull ;P hehe :P hihi men tack än en gång :) kramis :)

2009-07-21 @ 21:44:20
Postat av: Cissi :)

det där med att skriva namn tror jag att jag inte vet vad det är ibland ;P hähä. var givetvis jag som skrev det här ovan :P :)

2009-07-21 @ 21:45:11
URL: http://ceciliaaeriksson.blogg.se/
Postat av: ingrid'bull

det var lätt den bästa 20-årsdagen jag kunde ha haft, så tack själv. och jag tror dårakt inte att jag var full alltså... :P haha. och man får faktiskt gå och sova när man är trött! :) men bilden på dig var söt tycker jag :D

2009-07-22 @ 10:53:56
URL: http://metrobloggen.se/bulljaevel
Postat av: bea

jag håller med om att det var en jävla kväll, och jag var ändå så nykter :O shit pommes den va bra asså

2009-07-22 @ 18:36:11
URL: http://beatriceklingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test