Fredag kväll...

Japp fredag kväll är det nu:P Jag sitter å pillar med bloggen.. Spännande? Nja inte jätte:p Vi får väl se om det håller i sig lika spännande annars blir det nog tidigt i säng istället:P Men vore ju nice om något hände:P Nu är bloggen iaf hyffsat på väg igen.. Fick göra om en jäkla massa på grund av missödet förut när den gick sänder:P Men nu har jag snart fått ihop allt igen:) + lite till faktiskt:P Vad säger ni då ska jag behålla den nya designen eller ska jag gå tillbaka till den gamla kanske? eller varför inte göra helt ny?..:P ja som sagt beroende på vart kvällen slutar så får vi väl se:P puss på er

Kommentarer
Postat av: ingrid'bull

jag gillar den gamla designen bättre :P haha. igårkväll blev det mys med bea, cissi och melissa och ikväll är det ju FETFESTEN på gång :D hihi.

jag vet att du vet vad jag menar, för vi vet båda hur svårt det är att glömma. bajzzz. helt enkelt!

ses ikväll :D

2009-07-25 @ 11:10:54
URL: http://metrobloggen.se/bulljaevel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test