Knock you down..

Idag har jag inte gjort någonting typ:P Bara njutit hela dagen helt utvilad idag å allt har kännts bra:) Känns som att man kanske skulle ta tag i sitt liv lite nu å kanske bara hoppas på det bästa? Sugen på att börja träna igen.. å har börjat spana efter lägenhet:o Fast vet itne hur seriös jag är på den fronten än men sugen som tusen:P Aja som sagt får väl hoppas på att allt löser sig som jag vill en vacker dag:)
well en kvälls macka nu sen film kanske men I'll be back soon:P:D
Pözzarnaz pözz på er:P hah jag är sepe nu!:P



Sometimes love knocks you down.. So you better watch what your doing!

Kommentarer
Postat av: ingrid'bull

Toffe är seeepeeeeee och jag är 20!! :D hihi

2009-07-20 @ 09:51:40
URL: http://metrobloggen.se/bulljaevel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test