Tjenixen.

Idag känns det som att jag är på lite bättre humör iaf:P Igår kväll vart jag cp trött:p Hade sovit typ 1,5h och inte ätit på hela dagen:/ Så förlåt alla som råkade ut för min tjurighet:/
 Idag vet jag inte riktigt vad som händer:p Jobbar till 1800 sen kanske det med lite tur blir lite film kollande eller något ikväll:) Blir rätt lugnt iaf för jobbar imorgon å inte så snyggt att komma bakis till jobbet varje lördag:p
Annars händer det väl inte så mycket i mitt liv:p Hade varit nice om det vart trevligt med en liten nedförsbacke idag nu eller snart iaf:p Å att alt blir som jag vill:p Palla kämpet hela tiden:p
 Å idag är det ju äntligen lön åde med!:) Efterlängtat:p Dags att börja leva igen:p Men men pengar är bara papper och papper är bara pengar  finns ju så mycket annat som betyder så mycket mer:)
Skulle kollat lägenhet på lördag.. Men visningen var vid 10 och då jobbar jag:/ Suck:p Lägenhet hade varit nice snart:) Men det jag önskar mig mest just nu får jag nog vänta med. Får nöja mig med att ha det inom räckhåll iaf utan att det tillfaller mig:p hahah ja det var ett jävla inlägg det bblev idag:p Så kan det gå:p

Missing you...

Kommentarer
Postat av: ingrid'bull

Äh, lägenheter finns det fler av. Faktiskt. Och som du säger, det finns så mycket viktigare saker här i livet än pengar, vilket är för jävla tur, annars hade jag saknat en jävla massa :P haha.

och det där du önskar dig mest hoppas jag verkligen på för din skull min vän :)

2009-07-24 @ 14:00:49
URL: http://metrobloggen.se/bulljaevel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test