2010-02-12

Äntligen helg! Å vilken helg sen:) SLutade klockan 1100 idag och är ledig på mådag med så låååång helg känns det som:)
Ledigheten fick givetvis börjas med att firas in på gymmet där jag varit ganska mycket på sista tiden:) Börjar kännas att det ger resultat:) Å nog fasen har man blivit lite mer muskulös känns det som hahaha!:P troligtvis inte men känns bra att intala sig att det syns att det gör nytta:p Helgen kommer förhoppningvis spenderas mycket med min kärlek:) Så efter jag kommit hem från gymmet å ätit lite å så satte jag igång med en storstädning för man vet ju aldrig vad som händer:)
Ikväll blir det lugnt skulle jag tro eventuellt bio. Farsan verkar ju ganska nice alltså:p
Lördag känns ju som en fest dag men jag vet inte alltså men får nog bli ett besök på systemet så att man är förberedd ifall det skulle rycka till i sprittarmen:p
Söndag... Ja söndag denna söndag 14/2.. Lite ångest inför denna dag:p

nehe åter till städnignen!
Ha det underbart!:)

Kommentarer
Postat av: syter

oj vad förvånad jag blev över att du hade en blogg, och att du skrev i den till och med!:D



Tack, det betyder verkligen jättemycket det du skrev. Och jag är så himla tacksam över att jag har den mest underbara personen till bror. Det är ganska jobbigt nu men det blir lite lättare för varje dag och snart så har jag väl kommit över det hoppas jag. Och jo jag håller med dig, allt händer nog av en anledning. Tack bror<3

2010-02-12 @ 18:45:09
URL: http://saaaaaraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test