10-01-29

Tjena!

Jaha länge sen man skrev något här nu igne men känner att det inte finns någon tid.. Så jag får väl använda bloggen lite när jag känner att jag måste skriva av mig lite eller när jag har tid över:p
Jobbar rätt mycket nu känns det som trotts att jag bara har en 75% tjänst.. eller bara är väl fel att säga kanske jag är jäkligt tacksam att jag har ett jobb:) Hade aldrig klarat att gå hemma i lägenheten hela dagarna:p Men har insett nu hur tråkigt det är att hålla igång å städa å diska å laga mat å allt det när man kommer hem efter jobbet på dagarna. Dock så försöker jag ju hålla mig till att laga mat nu å inte gå å köpa snabb mat någonstans eftersom jag har försökt ta tag i träningen nu:) Så ska försöka hålla mig borta från snabbmaten å en saak till jag ska försöka hålla mig borta från är alkoholen.. Den blir man ju bara cp av:p Å inte huvudvärken åde som man mår dåligt av utan ångesten av att man alltid gör något som man ångrar.. Påtal om träningen så var jag inne å pratade lite med min ekonomiansvariga på jobbet å då sa hon att jag kunde få tillbaka 75% av kostnaden på mitt gymkort utav Beijer:D Awsome! tänkte jag:) 2000kr rakt in på kontot som ajg annars inte hade räknat med:D Kanske skulle ta å investera i något kul?:)
Känns jäkligt gutt nu när jag verkligen på riktigt tagit tag i träningen:) Är så jäkla skönt att kunna åka till gymmet å "let of some steam" så att säga:)Vilket kan behövas ibland i dessa dagar:p Dock så är det oftast min egen hjärna som gör att jag måste göra det:p Men det är ju inte så lustigt ibland..:p:)
Ja idag hade jag ju uppenbarligen både tid å behov av att skriva av mig lite:p Kunde nog hållt på ett bra tag till men det lär ju inte bli mer vettigt skrivet än det som redan är skrivet så tar det en annan gång istället:p
Ha det bäst ni som förtjänar det!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test