nytt år nya möjligheter...

Jaha ska väl inte se det här som ett riktigt försök till att få igång bloggen igen kanske men måste skriva av mig lite tror jag.. inte för att jag vet vad jag ska skriva riktigt eller hur jag ska skriva det men vaknade skit irriterad å arg idag åde är inte kul:P samtidigt som att det inte är allt för mycket att göra på jobbet såhär dags så måste ju göra något:P

 Jahaja nytt år å året kunde väl inte börjat myucket bättre egentligen:) Har träffat världens underbaraste:) Å det är jag super super super glad för:) synd bara att det tycks som att ajg inte är den enda sopm tycker att hon e underbar... Finns ju en del personer som man skulle vilja ha sig ett snack med:P Haha itne för att det gör något egentligen för dom har inget att hämta:P men det har ju aldrig hindrat någon från att försöka..:P haha jag vet att jag är jäkligt larvig när det gäller sånt här men men:P Seriöst mer provocerande människa än honom får man ju leta efter... å det värsta e att det inte är någon annan som genomskådar det å istället så blir han årets gullegris.... fi f*n vad jag önskar att man kunde ha en manick så man kunde upptäcka dessa falska personer med en gång:p dock så var det väl det jag gjorde från första gången jag träffade personen för har aldrig tyckt om den egentligen.. men gemansamma vänner ställer till det rejält:P speciellt eftersom dom som sagt inte riktigt ser samma person som jag:P haha fi:P Å tur att det finns en del mäniskor som man kan lita på iaf:)men verkar inte vara det lättaste att hitta nu för tiden:P

Men men kanske var rätt bra för mig denhär helgen får väl se det som en väckarklocka:p å sånt man vill ha det ska man vara rädd om:P men nu efter helgen har jag varit så irriterad så måste nog sätta igång med träningen igen så man kan lätta lite på trycket:P Lite agressioner å så:P Hihi sen är det ju alltid bra med träning:p så nu jäklar måste jag sätta igång:P

Man orkar ju inte vara glad hela tiden?:P

Haha vilket cp inlägg:P men tror att mitt huvudsyfte med det framgick iaf:) haha

Kommentarer
Postat av: bea

haha, självklart att man måste ha massa öl när man bygger kök ;P

jag är inte jätteinsatt i läget i kalmar, men jag har nog faktiskt en aning om vem irritationsobjektet är, kan det stämma? och jag har ju fått höra vem den underbara är och jag är så glad för din/er skull :D hihi. skit i han, du är bäst, så är det :)

2010-01-11 @ 11:48:01
URL: http://beatriceklingvall.blogg.se/
Postat av: bea

och för att svara på om köket är klart så, jaa, det kan man väl säga :D lite småpill kvar och sen är det klart :D tänkte bjuda er snart, håll utkik i mobilen, det kommer snart ett sms :)

2010-01-11 @ 11:50:16
URL: http://beatriceklingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test